quinta-feira, 27 de dezembro de 2012

"Most Underrated Albums of 2012" to Noisecreep.




Piggy D. picked 'Silver Age , Bob Mould' how the "Most Underrated Albums of 2012" to Noisecreep.
His comment about album :
"This is pure rock fury at its most honest. Who should you trust more than the founder of Husker Du? Insightful and thoughtful lyrics with crunchy power chords that fill your ears like a Thanksgiving dinner. I only wish he was my uncle. Uncle Bob, we can always relly on you! Check out 'The Descent' and tell me I'm wrong."

Read what others musicians talked about others albums HERE.



Piggy D. escolheu o álbum de 'Bob Mould, Silver Age' como o "álbum mais subestimado de 2012" para o site da Noisecreep.
Seu comentário para o álbum:
"Esta é uma pura fúria rock em sua forma mais honesta. Quem você deve confiar mais do que o fundador do Husker Du? Esclarecedor,letras pensativas e crocantes acordos poderosos que enchem seus ouvidos como um jantar de Ação de Graças. Eu só queria que ele fosse meu tio. Tio Bob, podemos sempre contar com você! Confira 'The Descent' e me diga que estou errado."

Confira comentários de outros músicos sobre outros álbuns AQUI.

Nenhum comentário:

Postar um comentário